En onneksi ottanut kameraa mukaan, sillä Florian oli puroilusta aivan sekaisin ja siitä piti pitää kokoajan kiinni ettei se juoksisi syvimpiin kohtiin uimaan. Viime kesänä se ei vielä tajunnut purojen hienoutta, joten ymmärrettävästi se oli nyt ihan superinnoissaan! Koska Suomessa ei ehkä ihan vielä olla samoissa vaiheissa vuodenaikojen kanssa, ajattelin että laitan teille jotain kivaa - kesäkuvia viime vuosilta. Tiedän että lukijoiden joukossa on muutama hillitön kesäfani, joten tämä toivottavasti vähän helpottaa odotusta - kyllä se sieltä taas pian tulee! Suurin osa kuvista on jo nähtyjä mutta Olavi-pappaa jälleen siteeratakseni: haetanneeko tuo mittään !
Ja heii - pääsin pääsykokeiden ensimmäisestä osasta eteenpäin! Kutsu seuraavaan osioon tuli tällä viikolla ja kuukauden päästä on taas tosi kyseessä, täytyy varmaan metsästää taas joku tauti jostain niin ei jännitä yhtään, ilmeisen toimiva tyyli! Ei vaan, olin mä tosi paljon toki harjoitellut eikä mikään tehtävä näyttänyt kummalliselta mutta kun hakijoita oli lähes 300 niin jotenkin ei liikoja uskaltanut toivoa. Hyvää pääsiäistä kaikille, juttutoiveita saa edelleen kertoa! :)

















































