maanantai 11. helmikuuta 2013

Soseterkkuja.

Lieropäämieheni on varastanut kameran duuniin mukaan jotta saa kuvata työvaiheet sen majakasta. Kyllä, hän rakentaa nyt en tiedä monettako päivää suklaamajakkaa kalabuffetin koristeeksi ja on hupiloinu siihen jo yli 20 kiloa suklaata. Anyway, mun kameran laturi on hävinnyt mystisesti jonnekin, oon etsinyt sitä jo useamman kerran tästä meidän pienestä kodosta mutta ei näy ja luulin että Stefanin toinen kamera on rikki mutta tänään se mulle kertoi että se toimii vallan hyvin (toisinkun mun siskoraukan kamera joka oli myös rikki puoli vuotta kunnes korjasin sen ... vaihdoin patterit).

Syy miksi tänään siis kaipasin kameraa oli se että maistettiin ekakertaa porkkanaa ja voi mitä hulvattomia ilmeitä Lucakselta ensin tuli :D ! Maisteltiin viime viikko sitä perunaa ja kuten todettua eihän se nyt maistu millekään, varsinkaan verrattuna porkkanaan. Porkkana on paljon kivemman väristäkin! Lucas on hauska kun se oppi heti sen syömisen jujun - kun avaa suun niin saa nannaa eikä sen tarvi kun nähdä lusikan nousevan lautasesta (MUUMI-lautasesta ♥) niin heti aukee suu. :D Soseutin tota porkkanaa kerralla vähän enemmän niin ei tarvii tälläviikolla enää tehdä muuta kun naputella sitä jääpaloina pois pakkasesta ja jos perunan kanssa sotkis sitä joku kerta.

Joo, soseutin myös kukkakaalia pakkaseen odottamaan parempia aikoja (koska ostin sen alunperin mun dippejä varten mutta unohdin sen sitten ja aattelin et en tahdo syödä sitä ennenkun se menee huonoks) koska ostettiin uusi kone keittiöön, ihana Philipsin lahja maailmalle, ja voisin käyttää sitä kokoajan ja kaikkeen. :D Kerron siitä myöhemmin sitten jahka saan loputkin ostokseni kotiutumaan ja eritoten jahka saan mun ystävänpäivälahjani Stefanilta! Mä melkein tiedän mitä se on mulle ostanut mutta en ole ihan varma. :D Sille mulla on myös jotain ihanaa mut en voi kertoa sitä vielä (se tahtoo aina et saksannan näitä mun juttuja sille), katotaan torstaina, toivon että se saapuu siihen mennessä!

Huijasin Lucasta hymyilemään kuvaa otettaessa (kameraan katsominen ei ihan vielä onnistunut).

Tänään Lucas nukkui jopa kolmen tunnin päikkärit, unbelievable! Nyt toivon jospa se jaksais kuitenkin valvoa ainakin sinne kybään asti vaikkei otettukaan enää miniunia tossa illemmalla, kohta alkaa varmaan kiukuttaa. Siispä jätän tän nyt tähän ja jään Lucaksen viihdytyksen ohessa ihastelemaan telkkarista taas vanhoja sataan kertaan nähtyjä, mutta aina yhtä ihania (mutta dubattuja..) Sinkkuelämiä ja ihanaa lyhyttukkaista Aidenia ciaooo :*

2 kommenttia:

  1. Se kamera oli oikeesti rikki :D arvaa mitä mä teen, hernekeittoa ja ihan ite en mitään purkki kamaa :D ja sit katottiin vaihtelun vuoks teletappeja ruotsiks.. tuleekohan lunasta nyt kaks kielinen :D se oli aika hauskaa. Puspus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli oli, onneks et vieny sitä minnekään oikeelle korjaajalle. :D Ja joo, aivan varmasti tulee. Mitä jos näyttäisit youtubesta saksankielisiä Teletubbieseja tai eiks toi Bob der Baumeister oo kans Lunan suosikkeja? :D Se vois sit puhuu Stefaninkin kaa puhelimessa. :D Puss, toivottavasti Luna söi sit lopulta soppansa :D <3

      Poista