maanantai 25. helmikuuta 2013

Shopping!

Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydille! Meillä alkoi Lucaksen kanssa siis yh-arki, ja tähän asti ollaan selvitty hyvin! Okei, Stefan on ollut seitsemän tuntia poissa, sen normaali duunipäivähän on 10 tuntia eli vähän huono nyt alkaa vielä leuhkimaan. :D Nomut kyllä mä uskon että me ehkä selvitään tästä ikävästä, mulla on sentään Lucas, Stefanilla on pelkät vanhat kaverit. Tosin ei niissäkään toki mitään vikaa ole, hulvattomia tyyppejä melkein kaikki. Anyway, mä sulatin vihdoin kanaa pakkasesta ja tein currykastiketta, Stefan ei tykkää currysta joten vähän hypin pöydille! :D Ei koskaan huvita kokata itselle eri ruokaa, joten teen tai tehdään jotain tarkoittaen jotain vegesafkaa. Tosta tänpäiväsestä riittää vielä huomiselle ja sit jos keskiviikkona ehkä lohta! Stefanilla ei tietenkään ole mitään mun lihansyöntiä vastaan (kunhan se on luomua), mua ei vaan huvita. :D

Koska Lucas herää hetkenä minä hyvänsä, laitan vaan vihdoin niistä ostoksista mitä ollaan tehty. Se Philipsin lahja maailmalle, maailman ihanin tehosekoitin, kotiutui siis jo ikuisuus sitten ja sitä käytetäänkin monta kertaa viikossa. Sillä voi tehdä memua hedelmistä, kastikkeita, soseita, pirtelöitä, anything is possible. Eniten käytän sitä Lucaksen soseisiin. Ainut huono puoli on se että sinne ei voi laittaa vähää kerrallaan, eli yhden annoksen tekeminen on mahdotonta.


Sitten, tilasin uuden ihanan hoitolaukun ! Koska meidän vaunut on myös semmoset ihanat ruskeakukkaiset, sopii tuo tietysti täydellisesti yhteen niiden kanssa. Ja se sopii sekä pojalle että tytölle, jos myöhemmin Lucakselle siukku tulisi. :) Olisin tahtonut jonkun kirjavan (ja varsinkin Stefan olis tahtonut, se rakastaa kaikkee kirjavaa :D) mutta ne oli Amazonissa alkaen 40 euroa joka on musta liikaa hoitolaukusta, onneks sitten löysin tommosen simppelin söpöläisen.


Tilailtiin myös vähän vaatteita (siitäkin on tosin jo aikaa), mä en tosin löytänyt kun yhden mekon, mutta Stefan oli sitten nakannut tilaukseen toisenkin mekon jonka sain sit ystävänpäivälahjaks tuitui ♥ Se oli ihan mun lemppari kun kateltiin, mutta koska se oli niin kallis niin en todellakaan olis tahtonut sitä mutta Stefan vetos siihen että ostan nykyään vaatteita hirmu harvoin, joka on ihan totta. Musta on paljon kivempi ostella Lucakselle, sen vaatteet on paljon söpömpiäkin! :D Ja kun panostaa kerralla vähän kalliimpiin vaatteisiin joka yleensä on tae laadusta niin eipähän hajoa heti ekasta päällelaitosta. Olin tosin vähän uhkarohkee, mulla on Benchin vaatteita entuudestaan kokoa S ja mietin nyt sit M:n ja L:n välillä ja kallistuin sit kuitenkin M:n, mut onneks se olikin hyvä. :D

Stefanille annoin tosiaan ystävänpäivälahjaks ihanan ison taulun siitä Hexenkopfilla, musta se oli superhieno ja kyl sekin tykkäs. Täällä toi ystävänpäivähän on vähän eri kuin Suomessa, täällä se on edelleen enemmän jenkkityylinen rakastavaisten päivä eikä ystävien. Nojoo, sekin oli jo ikuisuus sitten ja nyt mä kyllä lähen meneen ennenku eksyn taas ihan aiheesta ja ennenku Lucas herää. Lähen meneen, haha, siis aattelin lähtee ihan tohon kolmen metrin päähän keittiötä siivoomaan. :D Lucas löys myös eilen ensimmäistä kertaa varpaansa, siitä lisää joku päivä ahihihii se on niin hulvattoman näköstä touhua etten kestä mut egaaal nyt ciaooo :* !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti