perjantai 22. helmikuuta 2013

Olen Lucas ja...

... katselen aina mitä mama tusaa.

 ... osaan mm. räpätä.

 ... tsekkailen mielelläni tarjouksia mainoslehdestä.

... minusta kielennäyttö on taas parin kuukauden tauon jälkeen hirmukivaa.

... on hauska ottaa itsestään kuvia.
... osaan käyttää molempia käsiäni ja harsotkin ovat edelleen hauskoja.

... isin kanssa on silti vielä hauskempaa.

Koska mun ajatus juoksee tällähetkellä yhtä lujaa kun ton hattara-aivon en kykene kirjottamaan mitään ja taidan siirtyä sen tavoin unimaailmaan jotta oon huomenna vähän tuoreempi. Lucas menee mummollensa pariks tunniks hoitoon siihen saakka kunnes Stefan tulee duunista ja mä lähden Wörgliin treffaamaan finski-Maijaa. :) Telkkarista tulee Saksan Suurin pudottaja, mun kaveri kutsuu mua edelleen nimellä Bob koska yks kesä mun piti ajottaa treffit arkipäivisin aina sen mukaan että olin himassa kun tuli Amerikan The Biggest Loser koska olin ihan rakastunut Bob Harperiin. :D Oon toki edelleen, nää Saksan treenaajat vaikuttaa ihan nössöiltä. Okei, ennenkun nää jutut menee ihan ilmapallojutuiks sanoo tää nössö ciaociaoo ja siirtyy sinne untenmaille :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti