maanantai 31. joulukuuta 2012

Byebye 2012 !

Meidän uudenvuoden aatto ei eroa muista päivistä mitenkään, paitsi että Stefan on duunissa about kolmeen asti. Ja että se saattaa tulla vähän hipassa kotiin (Itävallassa ei oo gastroalalla paheksuttavaa juhlapäivinä ottaa vähän duunissakin). :D Lucas uinahti, mä kaadoin itelleni lasin skumppaa ja kohta meen myös unten maille, en tiedä jaksanko odottaa vuoden vaihtumista, niin tärkeenä sitä en pidä, oon vähän huono näiden juhlapyhien kanssa. :D
 http://static.iltalehti.fi/kuninkaalliset/estelle_juttu3112in_kg.jpg

Ruotsin kuningasperheen virallinen uudenvuodentoivotuspotretti. Carl Philip on tietty komee, mutta Estelle hurmaa kyllä virallisuudellaan!

Toivottavasti teillä oli Suomen muruset kiva vuodenvaihde (eikä kovin paha darra tätä lukiessanne). En oo teidän juhlimisestanne kateellinen mutta seurassanne ois ollu kiva olla, mutta sitä ikävöinkin joka päivä, en ainoastaan tänä iltana. :) Tuhannesti onnea vuodelle 2013 kaikille, sillon nähdään ♥ !

2 kommenttia:

  1. Mä olin Areenalla yön töissä, ja oon vähän pettyny ettei täällä saa olla hiprakassa töissä :S t. Annika

    VastaaPoista
  2. Hahaha musta olis hauskaa jos oisit :D "noniiiin tääältä tulee näitä kortteja mikäs sulle annettais ahahahaa sait kakkosen aika nolo haluuks vaihtaa ups sori ku kaatu mä voin pyyhkiiiiii ohoooo!"

    VastaaPoista