torstai 28. maaliskuuta 2013

Pikaterkut!

Koska Stefanilla on vapaa (oli jo eilen mutta ei tehty kaupassa käyntiä lukuunottamatta mitään), meidän pieni koti näyttää hävityksen kauhistukselta (käyttääkö näitäkään sanoja kukaan muu kun mun äiti), aurinko paistaa (kahteen päivään ei paistanut, mulle katastrofi :D) ja koska Stefan kokkaa gnocchejansa ja Lucas tahtoo kokoajan tehdä kaikkea mitä se ei sais tehdä (sen mielestä on kivaa esimerkiks työnnellä itsensä pois matolta ja viltiltä että pääsee nuolemaan lattiaa) en jaksa istua koneella nyt kun ihan näin vaan pikaisesti! Tulin vain laittamaan muutaman kuvan meidän pienestä auringonpaisteesta, joka huomenna jatkaa toivottavasti samoilla linjoilla kun ne mun isi ja veli tulee nyt sit Alppilomallensa! :) Vähän sitä nuo hampaat kiukuttaa, mut yleensä vain iltaisin.

...aamuisin se näyttääkin aina sitten tältä kun siirrytään makkarista olkkariin ja se pääsee rakkaiden lelujensa luo, yleensä siihen kuuluu vielä se innosta kiljuminen. :D

Oli vähän viileetä tuuletuksen jälkeen, Lucas ei kauaa kapalossaan viihtynyt vaikka noin onnelliselta näyttääkin. :D

Huomatkaa myös hänen ihana uusi safarifriends-yöpuku! :D Ja nyt mä alan touhuamaan, palaillaan ehkä aikaisintaan sunnuntaina kun finskivieraat on kotimatkalla. :) Ai että kuinka mä odotan mitä kaikkia ihanuuksia taas saadaan, mä tilasin pelkästään salmiakkia ja dippijauheita mut esimerkiks minun ihana siskoni oli just eilen kirpparilta löytänyt Lucakselle ties mitä kaikkea hauskaa aaww ♥ Mäkin kyllä heti ekana juoksen kirpparille kun Suomeen tullaan! No okei, en ehkä ihan heti ekana. :D Noniin mutta nyt yllättäen eksyin taas aiheesta, äkkiä huspois ciaooo :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti